Hej!

Jeg har brug for at udjævne et lidt ujævnt gulv.
Sandsynligvis er der ikke mere højdeforskel end max 10 mm.
Hvad skal man bruge for at lave sådan et tyndt lag uden at det smuldrer?

Mvh Mattias
 
BirgitS
Det afhænger jo lidt af, hvad du skal have ovenpå, men masonitplader med forskellige tykkelser findes samt 1 mm tyk lumppapir, der kan lægges i nogle lag.
 
BirgitS BirgitS sagde:
Det kommer an på, hvad du skal have ovenpå, men masonitplader med forskellige tykkelser findes samt 1 mm tykkelse lumppap, der kan lægges i nogle lag.
En vis del af gulvet (beton) er helt ok i jævnhed, men skal lægge samme gulv (tarkett) mellem to rum, og så er der kun et stykke, hvor det er lavere i støbningen.
 
Jeg tror de ville fungere med, fiberforstærket flydespartel
 
BirgitS
R RenoverarenBob sagde:
En vis del af gulvet (beton) er helt okay i jævnhed, men skal lægge samme gulv (tarkett) mellem to rum, og der er bare et stykke, hvor det er lavere i støbningen.
Hvis det er et parketgulv, plejer det at fungere med masonit og lumppap, da gulvet tåler visse højdeforskelle.
 
  • Synes
RenoverarenMattias
  • Laddar…
T Timmermannen77 sagde:
Jeg tror de ville fungere med, fiberforstærket flydegulv
Aha, lyder interessant, noget godt mærke og slags man bør vælge?
 
Weberfloor 140 Nova, har jeg brugt nogle gange til at udjævne gulve. Det kan lægges 5-60mm tykt, husk at bruge primer for at øge vedhæftningen mod underlaget. 😃
 
  • Synes
RenoverarenMattias
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.