H
Har i lejligheden et tomrum mellem to vægge. Fandt i går en lem, der kunne åbnes i et skab. Rummet er ca. 60 cm bredt og 30 cm dybt og ser ud til at fortsætte hele vejen ned til kælderen. Det slutter over min lejlighed, da jeg bor øverst i huset.

Er der nogen der har en idé om, hvad det er eller har været brugt til? Stammer og sådan går ikke i denne kanal.

Ud fra Et rektangulært hul i en hvid væg med mørkt, slidt indre, muligvis en gammel ventilationskanal eller skjult rum.

Nedad Et smalt, mørkt hulrum med ru vægge, set indefra, som fortsætter nedad mod kælderen, fundet gennem en luge i en lejlighed.

Opad En smal, lodret skakt eller kanal dækket af hvidt støv eller skimmel, der strækker sig nedad, set indefra.

Med tanke på al skit så ser det jo ud som ventilation.

Tror jeg også.

H
Takker for forslagene. Følte efter, og der er faktisk lidt sug, når man stikker hånden ind, så ingen umulighed.

Det mærkelige er dog, at det ikke ser ud som om det går ud i min lejlighed men bare passerer, bortset fra en luge i garderoben, og ovenfor ser det tilsyneladende ud til at stoppe i loftet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.