Hej
Jeg har et 28 kvm stort udestue, der er dækket med hårdboard på indersiden, og overfladen er grov. Jeg vil gerne påføre spartelmasse og derefter male det. Om vinteren kan temperaturen i denne udestue falde afhængig af udendørstemperaturen, men det er normalt koldt. Kan du anbefale en spartelmasse og en maling, der passer bedst til sådanne kolde vejrforhold og overflader?
/Tak!
 
BirgitS
Spartel og maling, der er beregnet til udendørs brug og træunderlag. Det står på emballagerne, og gode farvehandler kan selvfølgelig hjælpe dig med at vælge.
 
  • Synes
NordicNomad og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.