Hej alle,
Jeg har tænkt på at bygge en udestue til efterår/forår, dvs. koldstillede om vinteren. Fundamentet er tænkt som en støbt plade (uden gulvvarme) med klinker ovenpå.
Nu til mine spørgsmål;
1. En bygherre med højt anseende siger, at der ikke er behov for nogen dræning for denne plade, da "tagrenden tager sig af det meste". Dette lyder mærkeligt i mine ører, hvad siger I?
2. Findes der nogle anbefalinger for, hvor meget celleplast man skal have under betonen?
Vedhæfter et billede af, hvordan huset ser ud, og placeringen af den nye udestue.
Mvh
Andreas