Hejsa, jeg er ved at lave et låg til en stor hyndeboks på terrassen, hvor jeg har tænkt mig at bruge en 9 mm skridsikker krydsfiner som en tæt overflade, men ovenpå den har jeg tænkt mig at lime afsavede lister af trykimprægneret træ, måske 5 mm tykke. Jeg er selvfølgelig klar over, at alt træ svulmer og krymper med luftfugtigheden.
Er der nogen, der har tips til lim samt om nogen har kommentarer til, om dette vil fungere...
Hilsner Peter
 
Udendørslim af 1-komponents uretantype fungerer fint generelt. Problemet er nok snarere overfladen på plywooden. Ikke meget plejer at hæfte på den.
 
Johan Gunverth Johan Gunverth sagde:
Udendørs lim af 1-komponents uretantyp virker fint generelt. Problemet er nok snarere overfladelaget på plywooden. Ikke meget plejer at hæfte i den.
Okay tak, jeg må prøve mig frem for at se, om det hæfter.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.