Nu håber jeg få hjælp med et spørgsmål, som jeg klør mig i hovedet over, inden jeg går i gang med regelskelet på vores fritidshus.
Hvis man ser på denne her, når han sætter ydergips
, så sætter han gipsen, før spær er på plads. Hvad gør man på langsiderne mellem gips og tag ved tagfoden? Er det helt åbent ved spærene op mod taget med kun yderbeklædning og insektsnet foran? Eller en anden løsning?