Hej! Mit rækkehus fra 1975 har et enkelt koldlager. Panelen er slidt, så jeg udskifter dele af den, og efter nedrivning ser "fundamentet" ud som på billederne: Kraftige regler danner en ramme, der ligger direkte på sand?! Asfalt støbt i rammen.
Et af hjørnerne er sunket betydeligt, op mod 10 cm. Hvad pokker holder huset oppe? Det kan vel ikke bare stå på sandet? Er det asfalten på en eller anden måde?
Jeg overvejer at løfte hjørnet med en donkraft, grave en lecablok ned under rammen og lægge syldpap på.
Hvad tror I, kan det fungere?