Vores arkitekt har foreslået u-glas som vægge på ret store områder. Han hævder, at det er et billigt materiale, der bruges meget til industribygninger netop på grund af dette.
Er der nogen, der kender dette materiale med hensyn til pris, isoleringsegenskaber og måske en bygning i Göteborgsområdet med dette materiale, som man kan kigge på?
Mvh LT
