Hej!

Jeg overvejer at bygge et lille skur/lager. Det skal stå med 2 vægge delvist mod en skråning, som jeg har gravet ud, og jeg er lidt usikker på, hvad der ville være en god måde at bygge fundamentet på. Skal jeg bygge en mur mod skråningen, som også fungerer som den nederste del af væggene og så lave som et krybekældergulv? Eller skal jeg støbe en betonplade og bygge på den? Helst vil jeg have skuret så tæt på jordniveau som muligt.

Hvis man nu skal støbe en plade, hvor seriøs behøver man være, når det er til et skur? 20 cm grus og så støbe? Eller skal man have flamingoplader og andre ting?

Jeg har nok brug for tips til hele byggeriet egentlig :D

Her er et link til et billede af, hvordan det ser ud. Lageret er tænkt i hjørnet ved jordbunken/presenningen:
Billede

/Calle

Hvor stor skal skuret være?

Den bliver max 10 kvm.

/Calle

Jeg ville have støbt en plade. Det bliver jo kun maks en kubik beton. I forumet findes der masser af hjælp til at støbe plader. Det er ikke så svært at gøre selv. Og alt man gør selv, kan man spare masser af penge på.

Skal man mure med lecablokke mod skråningen så? Er det nok med en dug mod skråningen, eller skal hele den murede del pudses?

/Calle

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.