Jeg vil gerne købe kantlister i børstet aluminium (alternativt aluminium lakeret i en eller anden farve) i et par forskellige bredder mellem 20-50 mm. Meget tynde, kun 1 mm, så de er nemme at arbejde med.

Hvor kunne man købe sådan noget?

E Ecke1 sagde:
Jeg vil gerne købe kantlister i børstet aluminium (alternativt aluminium lakeret i en eller anden farve) i et par forskellige bredder mellem 20-50 mm. Meget tynde, kun 1 mm, som bliver lette at arbejde med.

Hvor kunne man købe noget sådant?
Hornbach og Bauhaus har lister i aluminium, iaf eloxerede og ubehandlede, børstede ved jeg ikke.
Jem&Fix havde aluminiumlister også sidst jeg kiggede, tyndere gods end Hb og Bh.
Eloxerede hjørnelister passede fint til vinduesnicher og yderhjørner med vægplader i Minerit, og forsenkede rustfri skruer.

/Höghus

Höghus Höghus sagde:
Hornbach og Bauhaus har lister i aluminium, i det mindste eloxerede og ubehandlede, børstede ved jeg ikke.
Jem&Fix havde også aluminiumslister sidst jeg kiggede, tyndere gods end Hb og Bh.
Eloxerede hjørnelister passede fint til vindueskarm og yderhjørner med vægplader i Minerit, og forsænkede rustfrie skruer.

/Höghus
Tak for tipset. De virker lidt for smalle dog. Jeg talte med en metalleverandør, og de kan skære den ønskede størrelse direkte ud af en plade, hvilket virker nemmest.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.