Hej Alle.
Jeg skal udskifte noget bærende træværk i en gammel koldgarage.
Skal også skifte taget da det lækker ind i skruehullerne.
Kiggede på priser nu og så at imprægneret træværk var billigere.
Det føles som en fordel at tage dette i stedet, nogen med viden på
området som kender fordele og ulemper?
Jeg skal udskifte noget bærende træværk i en gammel koldgarage.
Skal også skifte taget da det lækker ind i skruehullerne.
Kiggede på priser nu og så at imprægneret træværk var billigere.
Det føles som en fordel at tage dette i stedet, nogen med viden på
området som kender fordele og ulemper?
Medlem
· Stockholm
· 4 633 indlæg
Under visse forudsætninger kan trykimpregneret begynde at lugte.
Så er det ofte af dårligere kvalitet.
Gå til byggemarkedet og vælg selv træet ud, lige, tætvokset og knastfrit.
Ring rundt og sammenlign priser og prut.
Så er det ofte af dårligere kvalitet.
Gå til byggemarkedet og vælg selv træet ud, lige, tætvokset og knastfrit.
Ring rundt og sammenlign priser og prut.
Behøves der overhovedet nogen vedligeholdelse? Hold bare taget tæt.
Top, så bliver det almindeligt tømmer.. det kommer til at ligne mere en koldgarage end en carport mod det eksisterende skur.
Men jeg fortsætter her.
Eftersom ja vil have tæt mod jord, skal man lægge en række med leca eller støbe en lille klack ?for derefter at gå over til træ?
Men jeg fortsætter her.
Eftersom ja vil have tæt mod jord, skal man lægge en række med leca eller støbe en lille klack ?for derefter at gå over til træ?
Klik her for at svare