Nu ser jeg, at jeg kom til at tilføje fotos, som ikke var tænkt, og som ikke viser det, mit spørgsmål berører. Så ignorér dem, der ikke viser det gråagtige virke.
Huset har altid været opvarmet. Ventilation dårlig? Typisk som et normalt hus fra denne tidsepoke.
Huset har altid været opvarmet. Ventilation dårlig? Typisk som et normalt hus fra denne tidsepoke.
Det gråagtige er ikke trykt tømmer...
Helt normalt udseende på tømmer som er gammelt og udsat for vejr og vind...
Sandsynligt at det har været opbevaret udendørs før det blev bygget ind, ingen påvirkning udover visuelt.
/ATW
Helt normalt udseende på tømmer som er gammelt og udsat for vejr og vind...
Sandsynligt at det har været opbevaret udendørs før det blev bygget ind, ingen påvirkning udover visuelt.
/ATW
Bra. Duften i huset skyldes sikkert andre ting, oftest på grund af utilstrækkelig ventilation.A Andy82 sagde:
Klik her for at svare











