Hej
Måske har jeg skrevet i den forkerte afdeling, men vidste ikke hvor jeg skulle skrive dette spørgsmål
Jeg vil købe cellplast fra auktionssiden og den er i Jönköping og tænkte, hvis jeg vinder budet, sender de ikke, men man skal hente selv.
Jeg vil transportere den fra Jönköping til Strängnäs, og jeg ved ikke om der findes sådanne transportfirmaer, der kan hjælpe mig med det.
Kender I til noget firma, der laver sådan en stor fragt til privatpersoner?
Cellplast størrelse
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Måske har jeg skrevet i den forkerte afdeling, men vidste ikke hvor jeg skulle skrive dette spørgsmål
Jeg vil købe cellplast fra auktionssiden og den er i Jönköping og tænkte, hvis jeg vinder budet, sender de ikke, men man skal hente selv.
Jeg vil transportere den fra Jönköping til Strängnäs, og jeg ved ikke om der findes sådanne transportfirmaer, der kan hjælpe mig med det.
Kender I til noget firma, der laver sådan en stor fragt til privatpersoner?
Cellplast størrelse
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Ring til en lastbilcentral eller vognmand i Jönköping...S salahunreal sagde:Hej
Måske har jeg skrevet i en forkert afdeling, men vidste ikke hvor jeg skulle skrive det spørgsmål
Jeg vil købe celleplast fra auktionssiden, og den er i Jönköping, og jeg tænkte, hvis jeg vinder budet, at de ikke sender, men man skal hente det selv.
Jeg vil transportere det fra Jönköping til Strängnäs, og jeg ved ikke, om der findes sådanne transportfirmaer, der kan hjælpe mig med det.
Kender I noget firma, der gør sådan en stor fragt til private?
Celleplast størrelse
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Tak for svaret.
Jeg har fået nogle prisforslag på 6000 Kr men jeg hopper ikke over. Skal ikke spare meget.
Jeg har fået nogle prisforslag på 6000 Kr men jeg hopper ikke over. Skal ikke spare meget.
Klik her for at svare