Jeg renoverer et rum i min "vinden". Et hus fra 1970'erne bygget i cement, hvor vinden blev "inredd" i 1973. Jeg fjerner 2 indervægge i dette rum, som udgjorde et dårligt designet skab. Jeg har fjernet væggene og har fundet, at "syll" er sat i en meget blød og smuldrende cement, der blev hældt oven på den strukturelle betong, som huset blev bygget af. Syllen stikker for højt ud fra gulvet, så jeg var nødt til at fjerne den, så gulvet kan lægges på en jævn overflade. I den forbindelse har jeg nu et tomt rum i gulvet med nogle dele, der er smuldret væk nogle centimeter. Under den glatte overflade synes materialet meget løst.

Rummet er omkring 4,5 m x 4 m, og i det ene hjørne er der nu en L-formet trug ("sluss"), der er 8 cm bredt og 5 cm dybt. Den ene side er 1,5 m lang, og den anden side er 1 m lang. Det ser ud til, at jeg simpelthen kunne lægge noget masonite undergulv og derefter noget parket ovenpå. Jeg kan ikke forestille mig, hvilket problem der kunne opstå ved det.

Alternativt kan nogen foreslå et produkt til at fylde dette rum med (jeg håber, at det kan købes i små mængder).

(NB, jeg fik huset inspiceret, da jeg købte det, og der er ingen tegn på "fuktskada", så det er ikke et problem).

Du kan fylde den op med beton, der kan købes i 25 kg poser.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.