2,341 læst ·
4 svar
2k læst
4 svar
Træskrue fra polske KLIMAS - god eller røv?
De laver dem til udendørs og indendørs brug. Kvalitativt meget gode. De bider godt i træet. Og jeg siger det ikke fordi jeg er polsk. Bedre end byggmax, som jeg plejede at bøje med mine fingre. Da jeg gik for at reklamere, så de på mig som en stærkmand i butikken. Siden da tjener de mig bedre... :-D.
Tak for infoen! Så er de ikke ukendte i hvert faldS sturnus sagde:They make them for outdoor and indoor use. Qualitatively very good. They bite into the wood very well. And I'm not saying that because I'm Polish. Better than byggmax, which I used to bend with my fingers. When I went to advertise, they looked at me as a strongman in the store. Since then they serve me better... :-D.
Hvordan ved jeg, om deres skruer er til udendørs- eller indendørsmiljø? Jeg kan ikke finde noget, der viser klassificering eller lignende, det eneste jeg finder er, at de har zn-belægning. Har også kigget i deres produktdatablad uden held.
Jeg ringede til firmaet. De skal sende mig et katalog via e-mail, men fra samtalen ved jeg, at ca. 80% er egnet udendørs. Også ved en øget risiko for korrosion. Når jeg er i Polen, køber jeg dem for at få et lager. Derudover har de voksbehandling, hvilket gør det lettere at skrue!
Kult! Skriv gerne, når du har hørt mere.
Klik her for at svare