Hej,
Jeg forborede 3 mm hul i træ af Sibirisk Lerk i dag. Jeg brugte en træbor, og det gik rigtig dårligt. Til sidst knækkede boret, og heldigvis skiftede jeg til metalbors, som gik ned som smør i lærken. Hvorfor?
Hvornår er træboren bedre? Giver de renere snit, måske?
træbor tv og metal th.
[billede]