3,766 læst ·
3 svar
4k læst
3 svar
Træ under indvendig trappe, får man husbuk?
Nu er I jo privatpersoner, men vi fik en ordentlig irettesættelse ved brandtilsynet i en af vores ejendomme pga. at man havde stablet brænde under trappen.
Man skal ikke øge brandmulighederne i en trappe, det er lettere at evakuere overetagen via trappen end ud gennem vinduer/balkon, og man vil i det længste forhindre, at ild spreder sig fra etage til etage også.
Så den brændelagring var den dårligste i hele huset ifølge brandmanden.
Man skal ikke øge brandmulighederne i en trappe, det er lettere at evakuere overetagen via trappen end ud gennem vinduer/balkon, og man vil i det længste forhindre, at ild spreder sig fra etage til etage også.
Så den brændelagring var den dårligste i hele huset ifølge brandmanden.
Men på den anden side, hvor ofte begynder det at brænde under en trappe?
Oftest begynder det helt andre steder, og med tanken på den tid det tager for ilden at sprede sig til trappen... ja, på det tidspunkt har forhåbentlig alle nået at komme ud.
Ih! Sig ikke sådan, jeg har masser af brænde under trappen! 
Med tanke på at mit hus mest består af treetexplader så er jeg alligevel på spanden den dag det begynder at brænde, det siger bare svoosch.
Pokkers, nu vil jeg få den tanke, at det ikke længere er musene, jeg hører i væggene, men husbukken.
Med tanke på at mit hus mest består af treetexplader så er jeg alligevel på spanden den dag det begynder at brænde, det siger bare svoosch.
Pokkers, nu vil jeg få den tanke, at det ikke længere er musene, jeg hører i væggene, men husbukken.
Klik her for at svare