Medlem
· Halland
· 4 604 indlæg
Skal skrue et bjælkelag af 45x195 NTR A sammen til min fritidshytte. Lægger havefliser som grund langs syllene, tagpap som fugtisolering og så syller med gulvregler imellem som en ramme. Tænkte at bore huller i syllene og trække skruer ind i gulvreglerne.
Problemet er, at man skal have skruer i korrosivitetsklasse 4 til trykimprægneret træ, har jeg hørt. Til terrassebrædder findes der jo mange rustfri og galvaniserede skruer, men i lidt grovere dimension fandt jeg kun rustfri A2 fra Spax hos Bauhaus. Er der nogen, der har tips til en billig (galvaniseret) skrue i 6x120 eller lignende?
/Anders
Problemet er, at man skal have skruer i korrosivitetsklasse 4 til trykimprægneret træ, har jeg hørt. Til terrassebrædder findes der jo mange rustfri og galvaniserede skruer, men i lidt grovere dimension fandt jeg kun rustfri A2 fra Spax hos Bauhaus. Er der nogen, der har tips til en billig (galvaniseret) skrue i 6x120 eller lignende?
/Anders
Medlem
· Halland
· 4 604 indlæg
Tak for tipset, Roundup! Kiggede faktisk på Biltema men missede denne... Bliver et sikkert køb.
/Anders
/Anders
Klik her for at svare