Hej!
Har en åbning ved min trappe, hvor det er som et "stup". Svigerfar er arkitekt og foreslog en slags låge, der skal kunne flyttes, så man nemt kan komme ned i kælderen.
Hvordan ville I løse dette? Lade det være som det er? En slags låge/spalier? Eller en halv væg?
Taknemmelig for smarte tips.