Hej!
Har en åbning ved min trappe, hvor det er som et "stup". Svigerfar er arkitekt og foreslog en slags låge, der skal kunne flyttes, så man nemt kan komme ned i kælderen.

Hvordan ville I løse dette? Lade det være som det er? En slags låge/spalier? Eller en halv væg?

Taknemmelig for smarte tips.
 
  • Indendørs trappe med åbning til kælder; flisegulv, trætrin og et reb som gelænder. Over landet ses et gitter.
W walleb sagde:
Hej!
Har en åbning ved min trappe, hvor det er som et "stup". Svigerfar er arkitekt og foreslog en slags låge, der skal kunne flyttes for nemt at kunne gå ned i kælderen.

Hvordan ville I løse dette? Lade det være som det er? En slags låge/spalier? Eller en halv væg?

Taknemmelig for smarte tips.
Et gelænder (spalier, ca. 50 cm ud fra den væg burde vel fungere?
Ikke dumt at lade det være demonterbart på en nem måde, eller sætte hængsler i væggen, så man kan svinge det som en låge ved behov, hvis man fx skal flytte møbler eller lignende.
 
  • Synes
walleb og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.