Gode tanker.
Når jeg tænker efter har jeg faktisk allerede 145x34-trall i garagen. De kan jo lægges sammen ved siden af for at danne 29cm. Kan sættes sammen nedenunder vha. hulplader.

Det eneste jeg tænker på er skarver som jeg dels får langs med hver skinne, i midten, samt dels de skarver jeg får regelmæssigt pga. de tværgående trallbrædder - altså de som binder de to skinner sammen.
Vil disse skarver medføre nogen problemer for friktionen mod hjulene, rulle over skarver med 300+ kg?

/Martin

Du kan jo skrue et brætstykke under samlingerne. Gør skinnerne smallere, hvis du ikke vil flytte stilladset sidelæns unødigt.

Hej,

Opdatering: Sådan blev det. Se billeder.

Palle på hjul på træskinner, der fører til et skur; skinnerne kan fjernes fra græsplænen. Hjemmelavet vinsch placeret under en struktur med træbjælker, omgivet af sten og metalstænger, brugt til at lette transport af lastpaller.

Som det ses, flyttede jeg klodserne ind i hjørnerne for at få plads til hjulene. De skinner, der går ud på græsplænen er aftagelige, så det bliver lettere at laste pallen. Dog bemærkede jeg, at det blev meget tungt at skubbe eller trække en fuldlastet palle ind, så jeg købte mig et spil hos Jula (og byggede et lille tag over) - fungerer perfekt! Den er råstærk!

/Martin

• Synes
Algol og 4 andre
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.