4,073 læst ·
19 svar
4k læst
19 svar
Tips til enkel og så uigennemsigtig espalier som muligt?
Kombinationen med tæt og espalier synes jeg giver en højere følelse af afgrænsning end kun espalier i samme højde. Da har mit barndomshjem ikke engang en tæt espalier og vi har ikke så højt som 1,1 på den tætte del. Det måske mest er psykologisk, men at opfatte grunden som privat vs offentlig er det jeg opfatter som problemet er nu.D Dylan sagde:
Det enkleste er at sætte op nogle plader, stykker af pap eller tilsvarende i rigtig højde og kigge på det fra begge sider.
Ja du har sikkert ret, se om jeg kan skitsere noget og tænke over, hvordan det kan bliveZ z_bumbi sagde:Kombinationen med tæt og espalier synes jeg giver en højere følelse af afgrænsning end kun espalier i samme højde. Så har mit barndomshjem ikke engang en tæt espalier, og vi har ikke så højt som 1,1 på den tætte del. Det er måske mest psykologisk, men at opfatte grunden som privat vs offentlig er det, jeg opfatter som problemet lige nu. Det enkleste er at sætte nogle plader, stykker af pap eller lignende op i den rigtige højde og kigge på det fra begge sider.
Klik her for at svare