Skal gøre orden i et rum i kælderen.
Hvad siger I om denne uge.
Hvad bliver flottest bedst at gøre?

Samboen skal have en "salon" så der vil komme lidt folk derinde.
Kælder med synlige rør og radiator, del af renoveringsprojekt til planlagt salon.

• Synes
Rudis81
  • Laddar…
Jeg ville have trukket de der pex-rør om. Skiftet til hårde rør og trukket i loftet. Det der må være en midlertidig trækning, for det ser ikke fornuftigt ud.

Haha hvis det var så godt. Jeg har bygget huset ud og haft en stor virksomhed, der har trukket disse grimme rør. Måske min fejl. For jeg sagde, at det ikke var så vigtigt, for det er en kælder.

Frem med pladestolperne og byg en væg udenfor.

Lidt det jeg tænkte. Men bliver dumt med vinduet. Kommer til at blive et dybt vindue. Og besværligt med element.

Senest redigeret:
Hvis man fortsætter på MathiasS idé men flytter væggen en smule ud, så du laver det om til et langsmalt depotrum? Eller stjæler det for meget af rumarealet? Du får jo samme problem med elementet, men det skulle vel ikke tage alt for lang tid for en VVS'er at ordne, medmindre du selv kaster dig ud i det. Hjælp findes jo i massevis på dette forum.

Et andet alternativ kan være at sætte en hylde, hvor rørene går, som afsætningsplads, og derefter et gardin ned til gulvet i en flot farve, eller hvis du bygger det ind som en kasse, dog med mulighed for at se, hvis der skulle opstå en lækage.

Rummet er ikke alt for stort, så jeg har brug for pladsen. Overvejer at bygge ind lige rørene i en kasse, men det vil blive mærkeligt, når det er midt på væggen. At hænge noget over er mere fristende. Fx hænge en wire i loftet og trække et forhæng eller noget lignende over den grimme væg.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.