Hej!
Er ved at fastgøre stålregel-gulvskinner med sømpløkke i mit betongulv (til en stålregelindervæg). Har ingen problemer med at bore i betonen med boremaskinen, men det tager en evighed, før jeg kommer igennem stålreglen. Modtager gerne tips til, hvordan jeg kommer igennem stålreglen nemt. Nu slår jeg lidt med en kærner, borer lidt med et dårligt bor, slår lidt med kærneren, borer lidt. Stålreglen, som er cirka 0,1 mm tynd, tager 5 minutter at komme igennem, og så er det som at bore i smør, når jeg kommer til den hårde beton...
Enig med foregående taler - Jeg bruger slagboren lige igennem, ingen problemer der. Så anbefaler jeg SPIX expandersøm fremfor sømplugg, da hovedet er større og bidrager til en stærkere installation, når man arbejder med stålregel mod beton.