Hej!

Jeg har redskabsopbevaring langs den ene kortside af mit hus, men jeg kunne godt tænke mig et tag, der beskytter lidt. Jeg har et entredække, der sidder med to konsoller og er i glas på samme kortside, så det ville være flot at sætte noget transparent med konsoller også over redskaberne. Kruxet er, at det er cirka tre meter langt, og ingen standardtage opfylder kravene. Er der nogen, der har en god idé eller erfaring og prisoverslag på at lave det i glas eller plexi? Bor i Göteborg.
Jeg er meget taknemmelig for al tænkelig input!

Tak!

Med venlig hilsen,
Jakob

Glem plexiglas, bliver mælket, dyrt er det også.

Ok, tak for svar. Må jage konsoller og se om nogle glasmester kan løse skiven. Tips på konsoller modtages gerne.

Lad
"estetiken" stå lidt tilbage!
Et regnslag over riven, ukrudtshakken og riven skal først og fremmest være praktisk og billigt.
Hvad med tre, fire brædder i ca. 20° vinkel på 3 - 4 konsoller?
Det behøver vel heller ikke at se ud som fine indgangen :)

Hvorfor ikke?

Entretag i polycarbonat kan du få for ca. 1000 - 1500 Kr/m.
Plejer at være sådan, at de kan kobles sammen flere ved siden af hinanden, hvis man vil have et bredere tag.
Entretag i polykarbonat over en trædør på en lys væg med en lampe og planter ved siden af.

Toppen! Va bra, tak for al input

Reades på Jula ved jeg for 599:-
Har monteret Biltemas Over en Garage dør KANON! ca 4,5 m bred

N
Glas er mere støjsvagt end plast, når det regner, og bliver ikke lige så let ridset. 2 stk. 1,5 m stykker 8 mm hærdet lamineret glas, der har en konsol i hver ende og en i midten, som man samler på. Man kan også bruge kun hærdet glas, men så får man glas overalt, hvis det går i stykker, eller hvis man ved et uheld står under, når det går i stykker, så får man det hele i nakken.

• Synes
jakosand
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.