Har bygget en indervæg men indså sent, at der bliver sprækker mellem væggen og loftet, som består af perlespont.
På billedet kan man se, at det skinner igennem.
Jeg vil sætte loftlister op, men de vil ikke dække sporene i loftpanelet.
Nogle tips til, hvordan man kan lukke sprækkerne?
Overvejer at bruge fugemasse plus isolering, men der findes måske bedre måder?