Hej!
Jeg har en dam i beton, der tidligere havde en form for poolmåtte som tætning. Men vi fjernede den for nogle år siden.
Findes der noget billigere alternativ til at tætne betonen? Har prøvet at fylde, men det lækker ud, og jeg ser ingen sprækker.
Jeg har flere liter tagtætning, tror det er bitumen. Kunne man male indersiden med det for at gøre den vandtæt?
https://www.biltema.se/bygg/kemikalier/asfalt/takmassa-2000023370
Jeg har en dam i beton, der tidligere havde en form for poolmåtte som tætning. Men vi fjernede den for nogle år siden.
Findes der noget billigere alternativ til at tætne betonen? Har prøvet at fylde, men det lækker ud, og jeg ser ingen sprækker.
Jeg har flere liter tagtætning, tror det er bitumen. Kunne man male indersiden med det for at gøre den vandtæt?
https://www.biltema.se/bygg/kemikalier/asfalt/takmassa-2000023370
https://www.biltema.se/fritid/tradgard/presenningar/presenning-180-gm2-2000040384E Ernfrid sagde:
Presenning er vel PVC?
Klik her for at svare