Hej !

Hvilket produkt vil I anbefale til tætning mellem beton og slange? Betyl?
 
  • Grå slang trænger gennem et hul i en hvid væg, omgivet af betongulv. Der er pletter af slid omkring hullet.
Hvad er det for en slang? Hvad er grunden til, at du vil tætne? Indervæg eller ydervæg?
 
Thyro89 Thyro89 sagde:
Hvad er det for en slange? Hvad er grunden til, at du vil tætne? Indervæg eller ydervæg?
Det er en trykluftslange, som jeg har trukket gennem gulvet/hvælvingen fra et lager/kølerrum, hvor kompressoren står og op til ”snedkeriet” i huset. Jeg vil ikke, at dyr/insekter skal kunne komme ind i huset den vej.
 
Lidt pudsemørtel?
 
  • Synes
MrMinkhe
  • Laddar…
Staffans2000
Tag hvad som helst som du har hjemme.
 
  • Synes
[SKPG]Zamora og 2 andre
  • Laddar…
Som tidligere taler, går nok godt med lidt hvad som helst, tryk lidt isolering ind der hvor det går og tætn med en eller anden masse
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.