Jeg har en 20fods fabriksisoleret container, der er kraftigt rusten. I taget har jeg et 50x50mm stort rusthul og også længere revner i tag/væg-overgangen, der har huller. Jeg ville gerne svejse hullerne, men vil ikke risikere, at den begynder at brænde 
Næsten hele den ene langside er fuld af huller, op mod 20mm store.
Løsning på taget: Jeg har tænkt mig at lime en ny plade fast over det store hul, men hvordan gør man med langsiden? Overvejer at skrue en ny plade på hele siden, men hvordan forsegler man det pænt i enderne/oppe?
Tips til grunder i større spænder?
Næsten hele den ene langside er fuld af huller, op mod 20mm store.
Løsning på taget: Jeg har tænkt mig at lime en ny plade fast over det store hul, men hvordan gør man med langsiden? Overvejer at skrue en ny plade på hele siden, men hvordan forsegler man det pænt i enderne/oppe?
Tips til grunder i større spænder?
2k epoxy lyder dyrt? Nogen specifik producent jeg skal kigge efter?
Er Biltemas rostskyddsprimer god nok?
Er Biltemas rostskyddsprimer god nok?
Jeg malede mit plåttag om i sommer med Hagmans tagbelægningsfarve. En vandbaseret grund med lidt zink i og en top i akrylat. Virker godt indtil videre. Grunden fandtes i liter emballage, og toppen var nok 5 liter mindst. Måske kan være et alternativ. Ellers har de fleste producenter gode grundfarver med god rustbeskyttelse.
Klik her for at svare