Har været og kigget på et etplanshus fra 69. I besigtigelsesrapporten står der, at fugtværdierne ligger på 14% ved prøvetagning (ved indervæggene). Står videre, at ved prøvehul mærkes en svag kemisk lugt fra syllene. Kan man af dette antage, at syllene allerede er angrebet af fugt, og at det indebærer problemer? ???
 
Nej, en fugtkvote på 14% er ikke højt. Kemisk lugt kan komme fra... kemisk behandling f.eks. trykimprægnering. Bliver du generet af det, kan du prøve ozonbehandling.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.