Er i gang med at sænke et loft og fjernede derfor det eksisterende loft. Da blev isoleringen synlig, og jeg gøs, da jeg fik øje på den. Mørk farve! Av av, skimmel? Dog ser det ikke sådan ud, da det er regelmæssigt stribet over hele isoleringen, og når man rører ved disse striber, mærker man, at det er en lidt stivere overflade end der, hvor det ikke er mørkt. Hvad er dette for noget, og hvad er det godt for?
Er i gang med at sænke et loft og fjernede derfor det eksisterende lofthæng. Så blev isoleringen synlig, og jeg blev overrasket, da jeg så den. Mørk farve! Ajaj, skimmel? Dog ser det ikke ud til at være tilfældet, da det er regelmæssigt stribet over hele isoleringen, og når man rører ved disse striber, kan man mærke, at overfladen er lidt stivere end der, hvor det ikke er mørkt. Hvad er dette for noget, og hvad er det godt for?
[billede]
Isolering som kaldes byggmatta og som oftest blev brugt til isolering af loftsbjælkelag i tidligere tider! En kombination af isolering og vindpap, som er imprægneret for at modstå mindre mængder fugt.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.