Hej,

tænkte høre med jer her om det er almindeligt at der bliver så store sprækker i stolperne. De er ubrugte, har ligget i 1 år. De er 1500x70 imprægneret.

• En hånd holder en træstolpe med en stor revne i midten; baggrunden viser grene og træer i en have.
  • Træstolper med store revner og skygger fra planter i sollys, fundet liggende på jorden.
  • Trästolpe med sprickor, omgiven av grönt gräs, ute i dagsljus.
Kerntræ plejer det at være i stolper, tjek årringene på toppen og de kan revne sådan der.

Så bliver det nogle gange. Så længe du ikke skal have stolperne for at indhegne en Linderödsgalt som vejer 250 kg, går det fint alligevel.

Alligevel kedeligt, behøver dem ikke længere, da jeg skal sætte elhegn i stedet. Så tænkte på at sælge dem, men som de ser ud, tror jeg det bliver svært.

Jepp duer ikke engang som brænde, da de er præpareret med rådskydd.

Burde vel gå at sælge dem der. Dem man køber nye plejer jo at have lignende revner, selvom de ikke er blevet så store endnu. Alle der tidligere har håndteret den type stolper ved, at det kun er et spørgsmål om tid, før de ser sådan ud.

• Synes
SågspånPappspikEternit og 1 anden
  • Laddar…
Hep Hep sagde:
Burde vel gå at sælge dem der. De man køber nye plejer jo at have lignende revner, selv om de ikke er blevet så store endnu. Alle der tidligere har håndteret den type stolper ved, at det kun er et spørgsmål om tid, før de ser sådan ud.
jo måske skal lægge dem ud, og folk får selv afgøre, om de vil have dem.

Som Hep skriver. Der er ikke noget galt med dem. De er nye/ubrugte.
Vi har sådan nogle stolper til elhegnet rundt om vores hestefolde. De har stået i over 20 år nu. Ingen problemer. Desværre er dine stolper for korte, ellers havde jeg kunnet befri dig fra dem. :)
Var forleden og så, hvad nye koster. De er jo alldeles dyre, så med fornuftig prissætning bør du kunne komme af med dem på nul komma fem.

Oldboy Oldboy sagde:
Som Hep skriver. Det er intet galt med dem. De er nye/ubrugte.
Vi har sådanne stolper til elhegnet rundt vores hestehaver. De har stået >20 år nu. Ingen problemer. Desværre er dine stolper for korte, ellers havde jeg kunnet befri dig fra dem. :)
Var forleden og kiggede, hvad nye koster. De er jo snordyre, så med en fornuftig prissætning bør de gå at slippe af med på nul komma fem.
Jaha okay, så lægger jeg dem ud til en fornuftig pris :) halv nypris?

Lyder rimeligt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.