Hej, på arbejdet kom en virksomhed og monterede påkørselsværn rundt om et hus, på disse stolper (2 af stolperne) skal vi montere en 50-70 kilo tung holder til slanger. Det jeg undrer mig over er: Stolperne blev slået ned et stykke i jorden/hullet og disse huller blev fyldt med singel. Stolperne føltes ikke som om de sad fast hårdt, men som del af et hegn fungerer de som påkørselsværn, tror jeg :-) så spurgte jeg bestilleren om de kan holde til slangeholderne, og han mente, at med tiden vil de "sætte" sig! Regnen skyller de små grussten ned i hullet, og det bliver hårdt! Hvad tror I?

Konstant belastning af 50-70 kg lyder meget. Ville desværre tro, at I kommer til at få problemer med, at stolpen bøjer sig eller synker.

tttomten TomasJor sagde:
Konstant belastning av 50-70 kg lyder meget. Ville desværre tro, at I vil få problemer med, at stolpen bukker sig eller synker.
Jorden under virker hård. Hegnet har stolper med afstand på 2,5 m og et stabilt gelænder. Der sidder en lille vinkeljern på 80 cm, som er svejset fast til en stolpe, der er støbt. Mit spørgsmål handler mest om, hvorvidt singel i et hul kan sætte sig inden for en rimelig tid (6 måneder)?

Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.