Lykkedes med at mislykkes med at støbe et beslag fast i en betonklump for at have noget at fastgøre postkassen i. Jeg har en pakkepostkasse og købte sådan en her til at montere den på:

Metalfæste til montering af brevkasse med flere skruehuller og to ben.

Jeg brugte "støbe enkelt" fra Finja, som bare skal hældes i et hul med passende mængde vand og blandes rundt.

Sæk med Finja "Gjuta Enkelt", designet til at fastgøre objekter i beton med enkel påfyldning og blanding.

Jeg tror, at jeg vippede lidt for meget på beslaget for at få det til at sidde lige i betonen, og derfor hærdede det med lidt slør. Under alle omstændigheder vipper beslaget, og dermed postkassen, og jeg vil helst ikke grave klumpen op, banke beslaget frem og starte forfra.

Er der noget passende at fylde med, som hærder, så vippen forsvinder..? Helst letflydende, så det fylder godt ned i hulrummet.

Jeg har købt sådan en her, men endnu ikke prøvet den, fordi jeg ikke ved, hvor svært det bliver at presse massen ind.
Patron med Tox Liquix Plus 7, en kemisk forankring, 165 ml, bruges til at fylde huller i beton for en stabil forankring.

Hvad tænker I?

Farstatjej90
Kan du vippe løs beslaget og få det op? Jeg tror det er bedst, hvis du "starter forfra" og borer to huller, renser og så bruger noget ankermasse. Det skal jo være til udendørs brug. At bare forsøge at klemme ned i den eksisterende åbning kan blive værre...

Det er jo friske bøjninger på jernene som går ned, så det bliver nok svært at lirke op desværre... Orka-borka....

Hvordan kan det blive værre? Ikke meget bedre, kan jeg forstå? Mener du at det sprækker helt, eller noget i den stil?

Geggamojan virkede godt, udfyldte mellemrummet omkring stængerne og stabiliserede dem.
En bolt fastgjort i jorden ved hjælp af blå plastik og stabiliseret med grus og en stenplade for at reducere vick. Geggamojan fylder et hul omkring en metalstang i jorden, omgivet af blå plast og snavs, stabiliserer konstruktionen.

Desværre vaklede selve pladen på beslaget stadig, da den ikke havde direkte kontakt med jorden (hvilket jeg måske burde have regnet ud, at den skulle have). Men med lidt grus og en stenplade under metalpladen blev også denne vippen reduceret til et acceptabelt niveau.

• Synes
Perplexus
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.