Jeg har stødt på problemer, skal støbe et rør ned, som skal være til motorvarmeren, men da vi trak slangen, havde vi ikke rigtig målt, så slangen er ikke lang nok. Jeg vil helst have, at den kommer i det nye rør, men ved ikke, hvordan jeg skal lykkes med det?

Kan også tilføje, at der kommer elkabler i den samme grønne slange senere, men må lave et afgreb lidt tidligere.

Hvordan ville I have gjort?

Grønt fleksibelt rør ved siden af en større, brun cylinder og betonblok, forberedt til installation af motorvarmer.

Senest redigeret:
Skarv røret og et nyt stykke rør i den nødvendige længde?

Edit:
Slangen ikke røret.

Ws1 sagde:
Edit:
Slangen ikke røret.
Tanken har slået mig, problemet er, at jeg ikke har fundet nogen her omkring, der sælger på lpm, men de sælger kun hele ruller:(

Har du spurgt venligt hos din elektriker/byggemarked, om de ikke har et stykke restmateriale?
Sjældent umuligt :)

Diagram over rørføring til motorvarmer med tre gule lampeindikatorer, sorte linjer for mur og grå linje for kabelrørforbindelse.

Sådan ser det ud derhjemme nu, men slangen har jeg tænkt at stikke op i Stolepn for motorvarmeren,

men hvordan skal jeg få med el til lamperne,

som jeg ser det, findes der i hvert fald 2 muligheder

1. Træk ny slange mellem hver lampe. Så kommer strømmen til lamperne, på lampe 1 (den til højre)
2. Lav en afgrening på den nuværende slange, træk slangen mellem lamperne, bliver kabel uden slange derefter. stykke vis

HJÆLp jeg bliver skør af sådan noget her.

Skal du lave en eller flere afstikkere skal du have et koblingspunkt der. Hvordan får du ellers kablet til at gå i den rigtige retning når du skal trække i det efter tilbagefyldning?

Jeg ville have valgt at føde lamperne med ny slange fra stolpen, måske med tyndere dimension.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.