Hej! skal støbe om et gulv i kælderen, som jeg har brudt op og isoleret for at installere gulvvarme.
Jeg har fået en pris på 8000 kr for 1,5 kubik med udkørsel (10 km) og pumpning, men syntes det lød som meget
Men det er måske, hvad man må betale, eller hvad siger I?
Jeg har fået en pris på 8000 kr for 1,5 kubik med udkørsel (10 km) og pumpning, men syntes det lød som meget
Men det er måske, hvad man må betale, eller hvad siger I?
Jo, det stemmer jo. 1700kr per kubikmeter er ret stift, også inkl. moms. Men de priser vi plejer at betale er måske ikke sammenlignelige (NCC, ca. 800kr/m3) pumpningen bør være et tillæg på ca. 2500 kr samt nogle hundreder per kubik. Uanset er det nogle tusind kroner for meget efter min mening, er der ikke andre du kan høre med?
Derimod tvister de lærde, se tråden http://www.byggahus.se/forum/golv/28539-hur-lange-ska-man-vanta-innan-lagga-golv.html
Det afhænger af mange ting; hvilken type beton du har valgt, om du har diffusions tæt plast under, hvor tykt du støber osv.
Personligt ville jeg nok vente ca. 3 måneder uden at kende forudsætningerne bedre. Iom at du skal have klinker så behøver betonen ikke at være helt tør, men derimod bør al krympning allerede have fundet sted.
Det afhænger af mange ting; hvilken type beton du har valgt, om du har diffusions tæt plast under, hvor tykt du støber osv.
Personligt ville jeg nok vente ca. 3 måneder uden at kende forudsætningerne bedre. Iom at du skal have klinker så behøver betonen ikke at være helt tør, men derimod bør al krympning allerede have fundet sted.
Klik her for at svare