Hej,

Vi har et ældre hus (1923), som vi lige nu er i gang med at renovere kælderen i. Grundlaget er dybt og lavet af sten. Vi har kun ét vindue og ønsker at støbe en kant/hylde i henhold til inspirationsbillede (billede 2). Der er en ganske betydelig hældning i vores vindue (se billede 1). Jeg forestiller mig, at det burde være muligt at sætte en "støtte" for afsatserne i armeringsjern og støbe for at få en lidt mindre hyldeafsats nærmest vinduet og en lidt dybere hylde ca. midt på hældningen. Nogle tips eller tanker? Antagelig vil man først støbe den lavere afsats, så den mindre har noget at hvile på efter en tids hærdning.
Vi er helt newbies og værdsætter alle tips :)

• Kælder med vindue og skrånende hylde af beton. Loftet er synligt med isolering og træbjælker.
  • Kælder med et lille vindue og en træhylde under. På hylden er der en plante, en malerbøtte og foldede håndklæder. Væggene er lyse og loftet er træpaneler.
Selv synes jeg det var et flot og clean look, som det ser ud nu. Det nuværende udseende lader jo også mere lys komme ind, og når det nu er det eneste vindue, er det vel ekstra synd at mindske lysindfaldet.

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.