C cpalm #16 Medlem · 23 329 indlæg 16 sep 2024 klokken 17:59 cpalm Medlem 23,329 indlæg 16 sep 2024 klokken 17:59 #16 Ludde Jakobsson sagde: Hvis jeg ser på billederne, ser det ikke ud til at være et problem.. Spøg til side, så er betonblanding i en klasse for sig, når det gælder støvspredning. Især hvis man blander med tumbler. EPS skal vi slet ikke tale om 😆
Ludde Jakobsson sagde: Hvis jeg ser på billederne, ser det ikke ud til at være et problem.. Spøg til side, så er betonblanding i en klasse for sig, når det gælder støvspredning. Især hvis man blander med tumbler. EPS skal vi slet ikke tale om 😆
Ludde Jakobsson #17 Medlem · 843 indlæg 16 sep 2024 klokken 23:14 Ludde Jakobsson Medlem 843 indlæg 16 sep 2024 klokken 23:14 #17 C cpalm sagde: Spøg til side, så er betonblanding i en klasse for sig, når det gælder støvspredningen. Især hvis man blander med tromle. EPS skal vi ikke tale om 😆 Jeg har gjort det og jeg måtte også rydde op efter mig selv.
C cpalm sagde: Spøg til side, så er betonblanding i en klasse for sig, når det gælder støvspredningen. Især hvis man blander med tromle. EPS skal vi ikke tale om 😆 Jeg har gjort det og jeg måtte også rydde op efter mig selv.