53,371 læst ·
24 svar
53k læst
24 svar
Støbe egne L-støtter
En sådan her tråd er jo altid interessant.
Jeg overvejede også at støbe selv, men valgte at bygge med gabioner i stedet.
Fik et helt vildt tilbud på L-blokke til min mur, det var jo nærmere 200.000 kr med fragt og at de løftede dem på plads med kranbil, en tilsvarende mur med gabioner koster mig 25.000 kr...
Den støbte mur regnede vi med et sted mellem 15-20.000 kr for, men den blev udelukket på grund af kompleksiteten i at støbe en 20 meter lang og 2 meter høj L-støtte med vinkel i den ene ende.
Jeg overvejede også at støbe selv, men valgte at bygge med gabioner i stedet.
Fik et helt vildt tilbud på L-blokke til min mur, det var jo nærmere 200.000 kr med fragt og at de løftede dem på plads med kranbil, en tilsvarende mur med gabioner koster mig 25.000 kr...
Den støbte mur regnede vi med et sted mellem 15-20.000 kr for, men den blev udelukket på grund af kompleksiteten i at støbe en 20 meter lang og 2 meter høj L-støtte med vinkel i den ene ende.
Jeg tror, at Hr. P S nok er havnet på "de fortiede vidners kirkegård" efter hans store entusiasme om at støbe de der superstora klumper selv...
Alle ingeniører kan jo ikke være vindere og finde løsninger... 
om man ikke tilfældigvis er ejer af et betonstøberi, så køber man disse ting. Ingeniør eller ej.T tobbbias sagde:
sprængsten er smukkere på alle måder. Hvis man laver disse selv, er de desuden billigere. Men så skal man have adgang til internet.
Jeg ved ikke, hvad du prøver at sige, men du kender mig nok ikke, jeg er ligeglad med dine underbukser, og jeg ved ikke, hvem Fariidh er.E Erik Salhammar sagde:
Klik her for at svare