Hej .
Har lige haft en stilladsbygger hos mig.
Han har kigget og målt og givet mig en pris.

Huset er et funkis -37 med 6,5 meter til tagfoden.
10* 12 meter i alt 286 kvm.

Prisen han gav var 25000 for 1 måned inklusive opsætning og nedtagning.

Skal lægge om og renovere tag, så nogle ugers arbejde er det jo helt klart.

Hvad tror I om prisen, er det vanvittigt dyrt, normalt, billigt.

mvh Simon

Jeg har betalt 25000 + moms for 2 måneder i alt 18 løbende meter 6 meter højt 2 arbejdsniveauer. Derefter har jeg fået forlænget lejeperioden uden ekstra omkostning, føles næsten for godt til at være sandt, så vi får se, hvordan det lyder, når de skal rive den.

Dette er i Stockholm.

Det bliver altså ca. 44 meter stillads rundt om huset, 6,5 meter højt. For 25000 inklusive moms i en måned.

Er i Jönköping.

//Simon

Vi lejede i tre måneder et lignende hus som det, du nævner. Vi betalte ca. 50.000 inkl. moms med transport, opsætning og nedrivning.

Hvis du ikke behøver stillads rundt om hele huset, vil jeg i stedet anbefale, at du køber et brugt stillads via f.eks. Den Blå Avis, som er nok til én side ad gangen. Flyt derefter stilladset rundt om huset, mens I arbejder. Når I er færdige, sælger du det og tager på en dejlig ferie for de penge, du har sparet...

Senest redigeret:
Skal lægge om hele taget plus lidt råspont og tagfodsbrædder, nye tagrender med nedløbsrør. Har højt til tagfoden 6,5 meter, valmet tag, har brug for at arbejde "rundt om hjørnerne". Så det bliver besværligt ikke at have stillads rundt om det hele. Det er nok en udfordring, jeg må tage.

//Simon

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.