Har indkøbt en Stanley S100 regelsøger som ifølge oplysning skal finde både reglar og el bag gips og træpaneler. Ifølge sælgeren er den let som en leg at bruge - problemet er, at jeg ikke får dimsen til at virke. Er der nogen, der kan give besked om, hvordan jeg skal gå frem??
Claes W

Hej o i videoen er det præcis så let at finde reglen som sælgeren sagde. Min regelsøger lyser/bibber hele tiden og indikerer på ingen måde at den finder en regel. Den medfølgende brugsanvisning er for mig fuldstændig uforståelig...

Væggen jeg undersøger er gipsplader på reglar så jeg ved tt der findes reglar

Jeg har fået meget bedre resultater med en stærk magnet end med regelsøgeren (som iøvrigt ikke er Stanleys). En magnet finder sømhovedet let og elegant.

Lånte en hjem, da jeg skulle hulsave et hul til ventilation i stuen. Startede indenfor, kørte hulsaven lige ind i en regel, efter et par bandeord gik jeg ud og testede udenfor, samme historie der.. Lige ind i en anden regel..
Så nu har jeg et fint 100mm hul i væggen både ude og inde..

Sat ind vinduesventiler i stedet :)

S
mærkeligt.
visst sætter du søgekameraet på væggen og så sætter den i gang?

Har været stolt ejer af en værdiløs regelsøger i præcis 24 timer. Tog tilbage med den i dag og fik pengene tilbage.

I går aftes tog jeg en stærk magnet frem og løste problemet hurtigt og smertefrit. Reglerne fundet, så nu er det tid til at afslutte tråden og begynde at arbejde igen.
Claes

Læs et eller andet sted, at det kan forstyrre, hvis man samtidig rører ved væggen med kroppen. Så prøv kun at holde i søgeren og ikke røre ved væggen ellers.

Y
*ogsaa negativ erfaring af lignende mojäng, ikke den billigste slags* mumlen

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.