Hej! Hvordan gør I med stålreglar i hjørner? Skal man have to stålväggreglar i hvert hjørne, så der dannes en luftlomme i en kvadrat bagved? Eller hvordan gør I?
så gør jeg, med lidt mineraluld i lommen. ved udvendige hjørner sætter jeg enten dobbelte reglar, eller tager kortreglar i træ, en 45mm og en 95mm, så bliver det ekstremt stærkt
Er det et indre hjørne, sætter jeg i alt 3 stk. regler. Vil man have hjørnet isoleret (med som i mit tilfælde bevaret luftspalte rundt om hele hjørnet) er det nok mest hensigtsmæssigt. Er resten uisoleret, er det nok med 2 stk. regler.
Ja, det er inderhjørne. Vi har gjort som det nederste billede, men to regler (hvor er den tredje, du skriver om?!) er det gullfiber eller træ i hjørnet? Vi har intet der endnu i hvert fald...
Ja det er inderhjørner. Vi har gjort som det nederste billede men to regler (hvor er den tredje du skriver om?!) er det gullfiber eller træ i hjørnet? Vi har intet der endnu i hvert fald...
På det øverste billede ser du 2 regler i samme skinne, fastgjorde dem først og isolerede derefter er den tredje regel sat tæt mod disse to regler med glat side bagud.
Isolerede hjørnet med en kombination af facadeboard (20mm) og 45mm mineraluld:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.