Hej,

Har nogle spørgsmål angående glespanel for at fæstne et huntonit loft i. Det er en lejlighed fra 40'erne med betonloft, som jeg gerne vil friske op. Det ville også være rart, hvis det dæmpede lyden lidt.

Jeg havde tænkt mig at sætte huntonit 300x1220 plader på tværs af gitter af glespanel 28x70 monteret mod betonloftet cc60 med ekspansionssøm 6x60.

Hvor tæt skal man sætte ekspansionssøm? Hvis man går efter klassificeringen, behøves der jo ikke så mange, men det er nok godt med en sikkerhedsmargin.

Har set at nogle bygger en ramme rundt om væggene, er det noget der er nødvendigt i dette tilfælde og i så fald hvorfor?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.