Jeg har et teglhus med gavlspidser i træ (lægtepanel). Træet er blevet laseret flere gange, og det er nok blevet for længe imellem, da træet er ret tørt, dog ingen råd eller lignende, men træet er hårdt og fint, men tørken har dog gjort, at nogle (temmelig mange) af brædderne har krøbet lidt ud.

Jeg orker virkelig ikke at sømme nye facadebrædder da jeg har en stor terrasse som så skal tages ned i stykker :-X, spørgsmålet er, kan man gå over facaden med hammeren og rette til så godt det går og derefter lægge noget byggesilikone eller lignende i sprækkerne og så lasere på 2 gange?

Hvad tror I?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.