I hylstrene sidder nok resten af det bistål, som er gået gennem støbeformen. Stængernes opgave var at holde sammen formen ved selve støbningen.O Oskaris sagde:
Jeg har kun set glatte bistål, men måske fandtes der en gevindet variant i betragtning af hylstrets udformning.
Jeg kiggede på billederne igen og blev yderst tvivlende til min antagelse. Jeg bliver ikke helt klog på selve vægkonstruktionen.S Spikrätaren sagde:
ville være sjovt hvis nogen ved…
??? Fjeder. Kan det være, at ydervægge skal kunne bevæge sig da. Hvordan var det fastgjort fra starten af dit arbejde. Hvad består væggen af som fjedrene er fastgjort i, eller er det en konsol som den sidder fast i, og konsollen er igen fastgjort i væggen. Du kan skære et stykke ud på 150X150 mm og løfte det ud, bare sætte det tilbage bagefter.
De ser ud til at være støbt i betonen, havde tænkt mig at skære dem af for derefter at pudse eller regulere væggen op, men nu blev jeg usikker på, om de holder noget på den anden side, som for så vidt er under jorden, så intet burde skride😅J jonaserik sagde:??? Fjer. Kan det være, at ydervæggenes beklædning skal kunne bevæge sig så. Hvordan var det fastgjort fra starten af dit arbejde. Hvad består væggen af, som fjerne er fastgjort i, eller er det en slags konsol, som den sidder fast i, og konsollen i sin tur fastgjort i væggen. Du skal skære et stykke ud på 150X150 mm og løfte ud, bare
Fra starten var det beklædning af masonit, tror jeg, samt lodrette reglar, der var fastgjort i de halvt indstøbte vandrette reglar.O Oskaris sagde:
Klik her for at svare