Ved nogen, hvor man kan bestille en tærskel i specialmål?
Eftersom der er en niveauforskel på 3cm ind i badeværelset, så har jeg brug for noget specielt tror jeg, medmindre I har nogle tips til, hvordan man kan gøre?
Vi løste det ved at flydemørtlen blev lagt ud et stykke ind i dørkarmen, og badeværelsestærsklen blev monteret ovenpå flydemørtlen. Dog kræves der i så fald et stykke træ under tærsklen og udenfor flydemørtlen, men det burde være lettere at få fat i end at specialbestille en tærskel. Dog blev det i vores tilfælde ikke perfekt, da flydemørtlen ikke var helt jævn ved døren, men dette burde vi have løst ved at slibe det jævnt, inden vi monterede tærsklen.
Jeg gjorde præcis som marsman80. Flydespartel ud under tærsklen. Så skar jeg et stykke af en anden tærskel og limede det under. Samlingen kan kun ses, hvis man bøjer sig ned, så jeg bekymrede mig ikke engang om at prøve at skjule den.
Skulle precis til at hæve hængslerne lidt. Temmelig stramt men den rører ikke, og det går an at hæve lidt mere. Trodde dog tidligere, at jeg skulle blive nødt til at skære døren.
Behøver at finde egetræslister for at skabe en højde på ca. 36 mm.
Skal sætte det på en almindelig dørtærskel så det bliver ca. 45mm+.
Kan handle i hele Stockholm.
Det er vel bare at gå til din nærmeste møbelsnedker? Jeg købte en træsko af den nærmeste møbelsnedker for mig for nylig. Han fremstillede den ud fra tegning jeg gav ham. 1500 kr men den sad som et smæk.