Hej hopp,
Hvad anbefaler I til overflade i en "grov" kælder? Har overvejet epoxispartel (selvnivellerende), kunne det være noget?
Ellers, hvad bruger man normalt til at spartle gulvet op for at få en jævn og "fin" overflade, når gulvet er grovstøbt?
Har kigget lidt på Optiroc's "spartel-data-blad", og der bruger man en tykkere, pastalignende masse til at bygge fald og udjævne mindre områder med samt en tyndere "grød" til større områder. (4200 og 317).
JoGi