Hej hopp,

Hvad anbefaler I til overflade i en "grov" kælder? Har overvejet epoxispartel (selvnivellerende), kunne det være noget?

Ellers, hvad bruger man normalt til at spartle gulvet op for at få en jævn og "fin" overflade, når gulvet er grovstøbt?

Har kigget lidt på Optiroc's "spartel-data-blad", og der bruger man en tykkere, pastalignende masse til at bygge fald og udjævne mindre områder med samt en tyndere "grød" til større områder. (4200 og 317).

JoGi
 
kørte med flydespartel hjemme her for at udjævne... eftersom det var kældergulv, snød jeg lidt og brugte ikke fiberarmeret, men den billigste variant (ikke optiroc men et andet billig mærke) (betonplade bevæger sig jo alligevel minimalt)...

kørt med optiroc fiberarmeret på overetagen, når jeg har brugt det på trægulv (primer og armering inden) så jeg kunne lægge klinker i entré og køkkengulv...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.