Jeg købte gipsbrug, men skulle have haft gipsspartel til at spartle mit nygipsede loft og vægge! Der står, at bruket kan bruges til at pudse i lag på 5-50mm. Hvad tror I, kan jeg bruge dette brug til at spartle papirstrimlerne i samlingerne? Det bliver jo ikke så tykke lag som 5mm! Brugget virker meget fint i sine bestanddele, og jeg har set grovere gipsbrug. :S
Måske ikke svar på dit spørgsmål, men næste gang tag dette. http://alcro.resolutmrm.com/3B2_ROO...edia/Produktfaktablad/PDF/Prod_08_0112_16.pdf
Jeg havde ikke gjort det. Det er, selvom det går fint at få en rimeligt jævn overflade med, for groft til at spartle gipskarver med.
Ja, det virker at passe efter at have mærket lidt på det..
Jeg måske prøver at spartle ind strimlen med gipsbruket og så bruger et fint sandspartel som slutfinishing, hvorfor ikke gøre det kompliceret hvis man kan
Jeg har fået den idé, at det ville blive lidt stærkere med gipsbruket/spartlet, men der er måske ingen forskel?!
Jeg måske prøver at spartle ind strimlen med gipsbruket og så bruger et fint sandspartel som slutfinishing, hvorfor ikke gøre det kompliceret hvis man kan
Jeg har fået den idé, at det ville blive lidt stærkere med gipsbruket/spartlet, men der er måske ingen forskel?!
Det er nok marginalt, kør med spartel og strimmel du så skal du se at det bliver godt.Noppe sagde:Ja, det ser ud til at passe efter at have mærket lidt på det..
Jeg måske prøver at spartle ind strimlen med gipsmørtel og derefter kører en fin sandspartel som slutfinish, hvorfor ikke gøre det kompliceret hvis man kan
Jeg har fået for mig at det ville blive lidt stærkere med gipsmørtel/spartel, men det er måske ikke nogen forskel?!
Klik her for at svare