Det bliver sikkert fint med spånplader.. Men selvfølgelig, skal du hænge lidt tungere ting op, så holder grov skrue bedre i OSB - og allerbedst i plywood...
Denne diskussion synes jeg, at vi har haft før... Spån er godt, OSB bedre og krydsfinér er bedst. De koster præcis i den rækkefølge også. Jeg synes OSB føles som et godt kompromis.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.