Jeg er i gang med at bygge til mit hus og skal rejse væggene i ugen, men vi diskuterer, hvad jeg skal have i indervæggene under gipsen.

Er man dum, hvis man sætter spånplader bare fordi de er meget billigere.
 
Det bliver sikkert fint med spånplader.. Men selvfølgelig, skal du hænge lidt tungere ting op, så holder grov skrue bedre i OSB - og allerbedst i plywood...
 
Denne diskussion synes jeg, at vi har haft før... Spån er godt, OSB bedre og krydsfinér er bedst. De koster præcis i den rækkefølge også. Jeg synes OSB føles som et godt kompromis.
 
  • Synes
Stromdahls
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.