Hvorfor har min garage forskellige c-c mellem spær? De tre yderste på hver side sidder med c-c 120cm. Øvrige mellem cirka 40 til 60 cm. Er der nogen speciel idé med dette? Der er ingen spor efter løfteanordninger eller lignende, der har siddet i loftet inde i garagen. Garagen er fra begyndelsen af 90'erne.

Læg et billede eller en tegning op, så er det lettere at se.

Vi har også lidt forskellige cc, men aner ikke hvorfor.

Er det fritstående eller sidder det sammen med huset, og sidder det i så fald sammen med huset der, hvor tagspærene sidder tættere?

Hawkai sagde:
Hvorfor har mit garage forskellige c-c mellem spær? De tre yderste på hver side sidder med c-c 120cm. Øvrige mellem typ 40 til 60 cm. Findes der nogen speciel idé med dette? Der er ingen spor efter løfteanordninger eller lignende, der har siddet i loftet inde i garagen. Garagen er fra starten af 90'erne
Hvordan mener du? Er der kun 40 cm mellem spær? Hvor mange sidder så tæt?

Æh, nu lykkes jeg ikke nemt og hurtigt med at uploade et billede, men mellem spær 1 og 2 og 2 og 3 er det c-c 120, mellem 3 og 4, 4 og 5, 5 og 6, 6 og 7 er det forskellige afstande. Alt fra 40 til 60 cm c-c. Mellem 7 og 8 og 8 og 9 er det 120 cm. Den eneste dør der er, sidder mellem spærene 7 og 8. En enkel garageport med bredde typisk 60-70 cm. Måske findes der ikke noget svar på spørgsmålet? :-) De har måske bare bestilt for mange spær helt enkelt :-)

Måske var en forberedelse til løfteanordning.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.