Hvorfor har min garage forskellige c-c mellem spær? De tre yderste på hver side sidder med c-c 120cm. Øvrige mellem cirka 40 til 60 cm. Er der nogen speciel idé med dette? Der er ingen spor efter løfteanordninger eller lignende, der har siddet i loftet inde i garagen. Garagen er fra begyndelsen af 90'erne.
Medlem
· Västra Götaland
· 332 indlæg
Vi har også lidt forskellige cc, men aner ikke hvorfor.
Hvordan mener du? Er der kun 40 cm mellem spær? Hvor mange sidder så tæt?Hawkai sagde:Hvorfor har mit garage forskellige c-c mellem spær? De tre yderste på hver side sidder med c-c 120cm. Øvrige mellem typ 40 til 60 cm. Findes der nogen speciel idé med dette? Der er ingen spor efter løfteanordninger eller lignende, der har siddet i loftet inde i garagen. Garagen er fra starten af 90'erne
Æh, nu lykkes jeg ikke nemt og hurtigt med at uploade et billede, men mellem spær 1 og 2 og 2 og 3 er det c-c 120, mellem 3 og 4, 4 og 5, 5 og 6, 6 og 7 er det forskellige afstande. Alt fra 40 til 60 cm c-c. Mellem 7 og 8 og 8 og 9 er det 120 cm. Den eneste dør der er, sidder mellem spærene 7 og 8. En enkel garageport med bredde typisk 60-70 cm. Måske findes der ikke noget svar på spørgsmålet?
De har måske bare bestilt for mange spær helt enkelt 
Moderator
· Stockholm
· 57 898 indlæg
Måske var en forberedelse til løfteanordning.
Klik her for at svare