Mærket at de seneste uger er der begyndt at opstå sort "støv" på vindueskarmene og langs vinduesrammerne efter jeg har luftet ud.

Har støvsuget gulvet og tørret vindueskarmene af 2-3 gange bare denne uge men "støvet" kommer tilbage?

Fik nye vinduer installeret for nogle uger siden men gjorde rent det hele. Har aldrig oplevet dette før. Er der nogen der har det samme problem og hvad kan det være i så fald?

• Sort støv på vindueskarmen i nærbillede, med spredte partikler spredt på overfladen. Muligvis et ventilations- eller installationsproblem.
tompax
N Nialmu sagde:
Mærket at de seneste uger er der begyndt at opstå sort "støv" på vindueskarmene og langs vinduesrammerne efter jeg har luftet ud.

Støvsuget gulvet og tørret af vindueskarmene 2-3 gange bare denne uge, men "støvet" kommer tilbage?

Fik nye vinduer installeret for nogle uger siden men gjorde rent alt. Har aldrig oplevet dette før. Er der nogen, der har det samme problem, og hvad kan det være i så fald?
Du ser ud til at have et kabel der, jeg gætter på, at det går til et termometer?
Det kan ske, at der er en sprække, så det blæser lidt sand osv. ind, specielt hvis du har haft det blæsende på det seneste.
Fjern kablet, gør vinduerne rene, luk og se om problemet fortsætter.

Ellers kunne det være sand fra det byggefirma, der har installeret vinduerne, har haft disse stående i sand, så sandet er kommet ind bag tætningslister osv.

Senest redigeret:
  • Synes
Alin Stoian og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.